maanantaina, syyskuuta 10, 2007

Keskuspuisto on osa elämääni ja hyvinvointia!

Keskuspuisto on osa elämääni ja hyvinvointia! Olen asunut Keskuspuiston vieressä viimeiset 25 vuotta. Maalta muuttaneena Keskuspuisto on arvokas asia minulle! Kaipaan luonnon läheisyyttä ja sen on tarjonnut K-puisto. Liikun K-puistossa useita kertoja viikossa. Vuodenajasta riippuen lenkkeilen, hiihdän, sauvakävelen jne. Sieltä saan kunnonkohennusta niin fyysisesti kuin myös henkisesti. K-puisto on ollut ja on yhä merkittävällä tavalla työkykyäni ylläpitävä tekijä. Olen lähes 60 -vuotias ja aion vielä pitkään pysyä työelämässä. Erittäin merkittävä asia on minulle ollut ja on edelleen myös kotini ikkunasta näkyvät luonnonkalliot. Ne ovat runsaassa käytössä, kesäisin piknik-retkeläiset ja auringonpalvojat valloittavat ne. Myös esim. lasten tapahtumia on em. paikassa järjestetty. Niillä voi käydä istumassa ja rauhoittumassa, katsella aamuyöstä vaikkapa auringon nousua! Tämän ajan ihmiset tarvitsevat nimenomaan rauhoittumispaikkoja. Tällaisia paikkoja nimenomaan Keskuspuisto tarjoaa.

Olen ollut järkyttynyt kuullessani, että Keskuspuistosta tehdään rakennusalue. Toivon, että suunnitelma ei toteudu, koska me tarvitsemme K-puistoa hyvinvointimme ylläpitämiseen.

Ei kommentteja: